"Fly for Fun"

2018. december 31. 14:06 - SAI

Indulásra felkészülni!

Légy üdvözölve a blogon, Olvasó!

Régi gondolat, hogy beszámolókat írjak a különféle X-Wing versenyeimről. Magamról tudom, hogy szeretem a különféle blogokat, főleg a verseny beszámolókat, avagy "battle reportokat" olvasni. Sokszor olyan dolgokat tanulok meg a játékról, ami eszembe sem jutott volna az adott cikk olvasása nélkül - én így találkoztam az elengedhetetlen Rule of 11-el is.

Ahhoz, hogy a blogolás ötlete valósággá váljon, több tényezőre volt szükség.

Az egyik legfontosabb, hogy 2018 nyarán Angliába költöztem. Meg merem kockáztatni, hogy a világ legjobb játékosai itt élnek, és játszanak. Tekintve, hogy a jelenlegi Európa bajnok és a világ bajnok is angol, ez talán nem túlzás.

A második tényező az X-Wing 2.0. Míg a játék első kiadásában nagyon le voltam maradva tapasztalatban, a 2.0 pont elég változást hozott ahhoz, hogy a veteránoknak is foglalkozni kelljen vele, így sikerült lefaragnom a lemaradásomból, és végre meg tudom állni a helyemet egy erős mezőnyben.

A végső tényező, mely csak időben utolsó, volt a kellő lökés, hogy önálló blogolásba kezdjek; ez pedig a magyar X-Wing közösség hozzáállása volt. A 2018-as naptári év legutolsó versenye egy jótékonysági verseny volt, amelyről írtam egy beszámolót, és kitettem a közös Facebook csoportba. A visszajelzések, a támogatások, és a jó néhány "még ilyen írást" komment hatására döntöttem úgy, hogy belevágok.

Ilyen közösségnek, ilyen erős mezőnyben játszva, ilyen kiélezettnek ígérkező mérkőzésekről, szívesen ír az ember.

Az új év új kezdetet hoz, pont változást januárban, két teljesen új frakciót az első hónapokban, a blog pedig útjára indul, hogy platformot adjon az angliai X-Wing beszámolóimnak. Az S-Foil bontogatásomhoz szívesen fogadok minden észrevételt és építő kritikát.

Öveket becsatolni, és élvezzük a repülést!

hyperjump.png

tenor.gif

 

Címkék: Vegyes
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://xwingsofalbion.blog.hu/api/trackback/id/tr1414525252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"Fly for Fun"
süti beállítások módosítása